מדוע דרושים עובדים כה רבים בתחום קידום האתרים?

תחום קידום האתרים הוא אחד מהתחומים הצומחים ביותר בכלכלה וזוהי כמובן גם הסיבה מדוע דרושים עובדים רבים אשר יעבדו בתחום. קידום אתרים מגיע על רקע התפתחות האינטרנט ובמיוחד המקום המרכזי של מנוע החיפוש של גוגל -מה שהצמיח כלכלה חדשה לצד זו המסורתית. בכלכלה החדשה ככל שאתה ממוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך סביר שמכירותיך ייעלו, המותג שלך יהיה שווה יותר ועסקך יהיה רווחי יותר. מקדמי האתרים עושים בדיוק זאת, הם דואגים כי אתר העסק של לקוחותיהם ימוקם גבוה יותר מאלו של אתרים אחרים וכך תנועת הגולשים תנותב לאתרך.

האם מגמה זו תימשך בעתיד?

בכדי לענות על השאלה האם נמשיך לראות כה הרבה מודעות דרושים עובדים לקידום אתרים, עלינו לשאול את השאלה האם האינטרנט ימשיך להתפתח באותו קצב כמו עכשיו. התשובה לכך היא כמובן חיובית, מה עוד שנראה כי האינדיקטורים השונים מצביעים על כך שהאינטרנט ילך ויתפתח בקצב מהיר יותר מזה הנוכחי. לכן סביר שנראה את הכותרת דרושים לקידום אתרים הולכת ונהיית נפוצה כאשר מקצוע קידום האתרים יתפוס נתח מרכזי יותר בכלכלת האינטרנט. לצד זאת, יתכן ונתחיל לראות גם אקדמיזציה של תחום קידום האתרים, ממש כפי שיש בתחום מדעי המחשב והנדסת החשמל, מה שיוסיף עוד יותר ליוקרת המקצוע.

היכן ניתן ללמוד קידום אתרים?

אם גם אתם מעוניינים לענות למודעת דרושים עובדים בקידום אתרים, עליכם להבין כי יש צורך ללמוד את הנושא ולהתמקצע בו ורק לאחר מכן תוכלו להתחיל לעבוד בו. בעבר הייתה נטייה לחשוב כי כל אחד יכול לעסוק בתחום, אך ככל שעבר הזמן כך מבינים גם בעלי חברות קידום האתרים וגם לקוחותיהם כי יש צורך בידע נרחב בתחום. אכן, כפי שכבר אמרנו אין כיום לימודים במוסד אקדמי לתחום, אך ישנם מספר מכללות מקצועיות היכולות להקנות ידע רב בנושאים אלו. כמובן שנדרשת גם למידה עצמאית משמעותית אשר תיתן לנו מענה מספק ותאפשר לנו להתקדם ולהתמקצע בתחום. לבסוף כמו בכול מקצוע גם כאן צריך לצבור ניסיון וותק בכדי להגיע לטופ שבטופ ומעל הכול להשקיע ולעבוד קשה.

אילו תכונות מקדם אתרים צריך להחזיק?

חשוב להבין כי גוגל מעוניינת בכך שתוצאות החיפוש במנועה יהיו כמה שיותר אובייקטיבים ולא מוטים באמצעים שונים ועל כן מתנהל קרב מוחות בינה לבין מקדמי האתרים. מכאן שמקדם אתרים טוב צריך להיות בעל ידע רב על מנוע החיפוש של גוגל ועל החוקים שלפיהם המנוע עובד. לכך מגיעים רק עם שקדנות רבה ויכולת תפיסה מהירה, מכיוון שגוגל משנה כל העת את האלגוריתם שלה הרי שהמקדם צריך להיות כל הזמן עם יד על הדופק ולהיות מודע למתרחש בעולם האינטרנט. לבסוף מקדם טוב צריך להיות בעל תכונות עסקיות ושיווקיות רבות מכיוון שהוא נותן שירות במרבית הפעמים לגופים עסקיים אשר זהו עולם התוכן שלהם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>